Unsignificant’s Blog

November 4, 2007

Campania Anti – Strutzi

Filed under: Stuff — unsignificant @ 6:34 pm

All the credits go to Swamp !

Concert Scorpions la Sibiu

Filed under: Music — unsignificant @ 3:06 pm

Spectacolul va avea locĀ  vineri , 9 noiembrie, in Piata Mare din Sibiu . Intrarea libera !

Amintiri din copilarie..

Filed under: D'ale mele — unsignificant @ 9:04 am

Copilaria, cea mai frumoasa perioada a vietii . Cu totii am trecut prin numeroase situatii amuzante pe care ni le aducem aminte si acum . Primele 3 la care ma gandesc, toate de la gradinita, sunt :

1. Era o zi de primavara, in jurul orei 17:00 , in parcul de la gradinita (aveam cam 6 ani ). Trebuia sa vina mama sa ma ia acasa . Bun, vine, vorbeste cu mine ii spun ca mai vreau sa ma joc si ramane sa vorbeasca cu invatatoarea . Merg in leagan, imi spune sa stau cuminte acolo si isi vede de treaba ei . Dupa 5 minute, se uita dupa mine( din ce mi-a povestit) si nu ma vede, se uita mai bine si ma vede in copac . Ce credeti ca am facut ? Am sarit din leagan si am luat copacul in brate . Eram putin julit pe fata dar si putin speriat . Mama a incremenit acolo. Vine la mine si ma intreaba ce am patit . Ii povestesc , ma duce la cabinetul medical apoi merg acasa . Pe drum, eu radeam tot timpul de ceea ce s-a intamplat , dar mama se cam speriase .

2. Cred ca multi dintre voi, v-ati spart capul in copilarie . Programul de la gradinita era de la 8 la 17 si dupa ora 1:30 trebuia sa dormim cel putin o ora, apoi la joaca . Dar la cata energie aveam noi, nu puteam sa dormim . Aveam un bun prieten, Biluta ii ziceam . Eram innebuniti dupa masinute si faceam schimb intre noi . Asa ca intr-o zi, cand trebuia sa dormim, ce mi-a trecut mie prin gand . Nu mi-e somn, ma duc vorbesc cu Biluta sa mergem sa ne jucam . Si am trecut din pat in pat iar cand sa ajung la el, m-am impiedecat si am cazut cu capul de marginea patului . Ma ridic si imi curgea sange . Ma ia ingrijitoare , ma duce la cabinet , ma dezinfecteaza si imi pune un pansament . Dar mama nu stia nimic, cand ma vede ramane uimita . Asta iti mai trebuia, sa-ti spargi capul ! Dar in 3 zile, eram ca nou, nu a fost ceva grav .

3. Aici, eram mai mic, aveam vreo 4 ani . Cum v-am mai zis, la ora 17 trebuia sa vina cineva sa ma ia . In ziua aceea, bunicu’ (Dumnezeu sa-l ierte !) a vorbit cu mama si a zis ca are el grija de mine . Ma iubea foarte mult si ii placea foarte mult sa stea cu mine . Dar bunicu’ uita si se duce direct la mine acasa, sa ma vada , ajungand in jur de ora 18 30 . Mama , cand il vede , ce zice : unde-i baiatul ? Bunicu’ : am crezut ca l-ati luat voi . Asa ca trece tata si vine la mine. Intre timp, eram singurul copil ramas la gradinita . Eu si cu ingrijitoarea , tanti Ani ii ziceam pe vremea aceea . Si ce se gandea ea, daca nu vin ai mei, ma ia acasa la dansa . Mai asteptam o ora si pe la 7 40 vine tata . Si uite asa am avut eu program prelungit la gradinita .

Nu sunt intamplari foarte amuzante, de multe nu-mi mai aduc aminte cu exactitate , dar eram un copil cuminte cand eram mic . Care sunt 3 cele mai placute amintiri ale voastre ?

Dau mai departe catre : L3ST , Swamp si Vladinho .

Create a free website or blog at WordPress.com.